День Києва: жителі міста про любов до столиці України

Щороку останньої неділі травня українська столиця та її жителі відзначають День Києва. Вперше з моменту заснування цього свята у 1982 році воно проходить в умовах воєнного стану. Попри те, що цьогоріч у місті перебуває значно менше киян, кожен з них з теплом та любов'ю згадує про улюблені місця, вулиці, каштани, метрополітен, неймовірні краєвиди та, зрештою, свою оселю. Напередодні свята, за підтримки HydroPeptide, Vogue UA зустрівся з жителями Києва, які розповіли йому, за що вони люблять це місто.

День Києва: жителі міста про любов до столиці України зображення 1

Героями спеціального проєкту Vogue UA до Дня Києва стали бренд-шефиня Bowl Cafe Дар'я Хоміцька, дизайнер Антон Белінський, співзасновниця волонтерської організації «ЗооПатруль» Соня Садовська, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week Володимир Нечипорук, анестезіолог лікарні «Охматдит» Максим Храпак, мисткиня Оксана Левченя, редакторка Vogue UA Дар'я Слободяник, співачка Даша Астаф'єва та діджей й засновник волонтерської організації «Янголи Києва» Маркіян Маційовський.

Герої та героїні проєкту розповіли, як кожен з них працює на благо українського народу, як змінилося їхнє життя в Києві під час повномасштабного воєнного вторгнення росії в Україну, й що та хто у місті дає їм сили та мотивує рухатися далі.

День Києва: жителі міста про любов до столиці України зображення 2

Довідка Vogue UA: 

Через повномасштабний напад росії на Україну й санкції, чимало міжнародних компаній згорнули роботу на російському ринку або почали продавати російські активи. Американська професійна космецевтика HydroPeptide призупинила постачання та дистрибуцію з країною-агресоркою. Компанія заявила: «Жодна копійка від продажу продукції HydroPeptide більше не повинна потрапити до бюджету росії й фінансувати війну проти України».

Компанія ALFA Development, дистриб’юторка HydroРeptide в Україні, доєдналася до боротьби українського народу на всіх фронтах. Директор вступив до територіальної оборони Києва. Бухгалтерія працювала на волонтерському складі, маркетологи шили сітки, інженери – долучилися до IT-війська України, лікарі-тренери та менеджери в роботі з клієнтами стали волонтерами. Зокрема, від початку повномасштабного вторгнення компанія ALFA Medical & Spa Development перерахувала 2,8 млн грн на підтримку ЗСУ.

HydroPeptide – провідний преміальний бренд професійної космецевтики в США, який використовує науку епігенетику при створенні продуктів. Найбільш нагороджувана та ефективна професійна лінія, відзначена понад 40 нагородами у галузі косметології США. Єдиний бренд на світовому ринку, до складу засобів якого входить 70+ видів високоефективних пептидів. Ефективність засобів клінічно доведена у США та схвалена FDA. Веганська косметика не тестується на тваринах, не містить парабенів та фталатів, відбілювачів та інших агресивних компонентів. Дерматологічно протестована, гіпоалергенна, спрямована на розв'язання проблем шкіри, лікування та anti-age догляд. Використовується в найпрестижніших салонах, медичних центрах та косметологічних кабінетах усього світу.

Відео: Поліна Гребеник

Дрон: Богдан Магдич

Редакторки: Дар'я Слободяник, Марина Шулікіна

Джерело: vogue.ua

Обговоримо?
Напишіть свою думку
Коментарі
Написати коментар
Детальніше

Дивіться інші статті ALFA-блогу

Найефективніші домашні апарати: як вибрати якісний б'юті-девайс і не розчаруватися?

Beauty-редакція Marie Claire вирішила розібратися, наскільки ефективні домашні апарати

Читати докладніше

Ексклюзивний виступ Романа Школьного вже скоро на UBAME 2021

Вже наступного четверга, 9 вересня, розпочнеться Міждисциплінарний конгрес з естетичної медицини та пластичної хірургії Aesthetics Medicine Congress UBAME 2021!

Читати докладніше

[ comfort zone ] змінює формулу сонцезахисних засобів

"Доведено, що наші екологічні, водостійкі УФ-фільтри захищають шкіру, при цьому мінімально впливають на океан" - Сесілія Раньєрі

Читати докладніше