Як правильно вибирати обладнання

Ринок послуг естетичної медицини зростає швидкими темпами, щомісяця створюючи нові тренди, які змушують власників бізнесу реагувати та впроваджувати нові послуги, купуючи обладнання.

Кількість фахівців, зайнятих в індустрії краси в Україні, вимірюється десятками тисяч, кількість придбаних за рік апаратів сягає кількох тисяч. При цьому за останні роки переваги пацієнтів суттєво трансформуються, оголюючи нову тенденцію до пошуку якісного обладнання серед безлічі пропозицій на ринку.

Сучасний відвідувач клініки естетичної медицини або салону краси дуже підкований знаннями та переповнений рекомендаціями щодо ефективності, якості та впізнаваності того чи іншого бренду та часто може легко відрізнити оригінал від підробки чи імітації.

Крім того, нинішній пацієнт має великий вибір серед безлічі пропозицій на ринку послуг, і саме він є господарем становища та тим, хто диктує правила.

Одним із ключових завдань для інвестора під час запуску або розширення бізнесу є вибір обладнання. Від того, наскільки вірним буде цей вибір, більшою мірою залежить майбутнє підприємства, його прибутковість та затребуваність.

У цій статті ми крок за кроком пройдемося по всіх етапах вибору обладнання для клініки естетичної медицини або салону краси, застосувавши чіткі критерії оцінки до будь-якого виробника, незалежно від типу апарату або країни виробництва.

Щоб спростити завдання, на початку слід зазначити, що у світі існує так зване ядро ​​брендів — це найбільш популярні компанії, представлені у великій кількості країн дистриб'юторами, які мають визнання та затребуваність серед власників бізнесу та пацієнтів. В основному ці бренди мають головні офіси та виробництва у країнах Північної Америки, Європи, Ізраїлі чи Кореї.

Другим ешелоном представлені компанії, відомі найчастіше вузькому колу фахівців і мають слабо розвинену дистриб'юторську мережу та маркетингові активності початкового рівня. Дані компанії зазвичай не мають великого капіталу для власних розробок і патентів, тому їх продукція імітує найпопулярніші технології
і часто відрізняється меншою ефективністю.

Третім ешелоном можна назвати компанії з Китаю. Брендів у цій країні незліченна кількість, всі вони мають нижчу вартість порівняно з «вищою лігою» і раз у раз не виправдовують очікувань інвесторів щодо якості, термінів експлуатації та ефективності процедур.

Для того, щоб з високою ймовірністю зробити правильний вибір, при пошуку потрібного апарату варто керуватися такими рекомендаціями.

Багато компаній мають скромний маленький офіс в одній із країн Євросоюзу, сайт з європейською «пропискою» і позиціонують себе як серйозні бренди, створюючи в очах споживача образ надійного та досвідченого виробника. При цьому офіс організований лише для того, щоб назвати компанію, наприклад, «іспанською» за фактичного виробництва апаратів на одній із сотень фабрик у Китаї.

Щоб дізнатися правду про походження товарів, знайдіть адресу виробництва на глобальному сайті дистриб'ютора (зазвичай адреса сайту закінчується на .com або .de - Німеччина, .it - ​​Італія) і введіть його в розділ "Карти" пошуку Google. Далі увімкніть режим перегляду вулиць - і можете побачити, що фактично знаходиться за цією адресою: велика будівля з головним офісом компанії та логотипом на всю стіну або непомітна будова, де зосереджені десятки дрібних офісів. У другому випадку, швидше за все, виробництво буде абсолютно в іншому місці, і дуже бажано з'ясувати в українського дистриб'ютора адресу та перевірити її знову.

Від того, наскільки вірним буде цей вибір обладнання, залежить майбутнє підприємства, його прибутковість та затребуваність.

Активності на глобальному сайті

Щоб швидко зорієнтуватися у положенні виробника на ринку, достатньо приділити десять хвилин уваги його сайту. Почніть з розділу «Дистриб'ютори» для того, щоб з'ясувати, чи це дійсно компанія з міжнародною мережею або бренд-початківець. Зверніть увагу на розділ «Новини» — там ви зможете оцінити, наскільки фірма активна в розрізі участі у світових виставках та конгресах, а також коли були анонсовані останні новинки, дослідження чи патенти.

Іноді на сайті можна знайти розділ «Клініки» або «Партнери» та оцінити кількість та якість клієнтів у світовому масштабі або в окремо взятій країні.

Позиціонування «як на долоні» у соціальних мережах

Ця частина аналізу бренду сподобається любителям Інстаграма та Фейсбуку, тому що саме там можна з легкістю зорієнтуватися, який маркетинговий підхід просуває бренд через своїх клієнтів.

Варто пам'ятати, що крім технічних характеристик, сертифікатів, протоколів та досліджень кожен апарат має свою рекламну обгортку, яку можна відстежити через хештеги та прямі згадки. Основні переваги, ключові меседжі для пацієнтів, результати до і після, а також живі відгуки споживачів, що випробували на собі, допоможуть зорієнтуватися з тим, наскільки та чи інша технологія вписується у вашу концепцію.

Крім того, з'явиться можливість оцінити рівень тих бізнесів, хто вже придбав обладнання, і порівняти зі своїми уявленнями та очікуваннями.

Три важливі сертифікати

Хороше та ефективне обладнання повинно мати документи, що підтверджують ці якості. Сертифікати, які варто перевірити, є три: FDA, MDD 93/42EEC та український сертифікат відповідності медичного виробу.

Сертифікат FDA видається Управлінням з санітарного нагляду якості харчових продуктів і медикаментів, яке належить до Міністерства охорони здоров'я США. Цей документ отримують не всі виробники медичного обладнання, оскільки процес сертифікації складний, тривалий та дорогий. Наявність такої сертифікації говорить про можливість бренду продавати продукцію у Сполучених Штатах Америки та означає підтверджену ефективність та безпеку технології.

Сертифікат на медичний виріб MDD 93/42EEC є документом, що дозволяє виробникам реалізовувати обладнання в Європейському Союзі та використовувати апарати у медичних центрах. Дане свідчення є аналогом FDA дозволу для європейського ринку.

В Україні, згідно із законодавством, медичне обладнання зобов'язане мати сертифікат відповідності Технічного регламенту щодо медичних виробів (раніше Свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ), який дає право на продаж та легальне використання апарату в клініці. Наявність цього документа вбереже інвестора від питань контролюючих органів під час перевірки бізнесу.

Документація вкаже на можливості

Лише невелика кількість лікарів та інвесторів перед придбанням новинки знайомиться з офіційними протоколами проведення процедур, інструкцією та науковими дослідженнями. А це варто зробити, тому що саме в інструкції будуть детально вказані всі технічні характеристики та описані можливості апарату, а також необхідні регламентні роботи з обслуговування. Після вивчення цього документа стануть зрозумілими безліч речей, і з'явиться можливість порівняти апарати-аналоги «віч-на-віч».

Протоколи від виробника дозволять зорієнтуватися зі спектром завдань, що вирішуються на апараті, типом пацієнтів і протипоказаннями. Ознайомившись з ними, ви отримаєте можливість створити чернетку меню послуг у своїй клініці та зрозумієте сумісність із наявними процедурами.

Найдопитливішим варто розшукати наукові дослідження з оцінкою ефективності методу, що застосовується в аналізованій моделі обладнання, наприклад, «використання діодних лазерів для видалення судин». Існують також праці, де безпосередньо порівнюють конкретні бренди та їх особливості.

Зверніть увагу, що серйозні виробники апаратів в офіційних фотозвітах «до і після» вказують клініки та лікарів, які досягли цих результатів.

Зобов'язання дистриб'ютора - запорука спокійного майбутнього

Після аналізу, роздумів, порівнянь і тест-драйвів відбувається покупка - зазвичай довгоочікувана і бажана.

Інвестор має великі очікування і намагається якнайшвидше запустити апарат у роботу та завантажити його процедурами під зав'язку. І саме в момент покупки варто зосередитися максимально і перевірити кілька важливих моментів.

Договір про купівлю власник бізнесу підписує зазвичай із національним дистриб'ютором, і всі зобов'язання будуть пов'язані саме з цією юридичною особою. Тому варто проінвестувати свій час у вивчення всіх пунктів контракту, щоб не бути неприємно здивованим у майбутньому.

Окремо варто з'ясувати умови гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також вартість усіх профілактичних робіт. Так ви зможете спрогнозувати собівартість процедур і спланувати конкретні дні, коли обладнання буде задіяно на планових сервісних роботах.

Абсолютною істиною є те, що якість проведеного навчання лікарів позначиться на багатьох факторах у майбутньому: задоволеності пацієнтів, репутації клініки, виручці та професійному зростанні фахівців. Домовитеся з дистриб'ютором про тривалість проведення навчання, кількість учнів та можливість підвищувати кваліфікацію через додаткові курси в майбутньому.

Ну і останнє, але абсолютно точно дуже важливе - маркетингова підтримка дистриб'ютора. Після того як апарат опиниться в клініці, інвестор прагнутиме різними способами донести до пацієнтів цю новину.

Варто з'ясувати умови гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також вартість усіх профілактичних робіт обладнання

Сайт, соціальні мережі, прайс-лист, плазми в залі очікування - якісний контент буде помічено та оцінено. У цій справі знадобляться графічні матеріали у вигляді фотографій апаратів, логотипів бренду та моделі, постановочні кадри з проведенням процедур та, звичайно ж, відеоматеріал високої якості. Проаналізуйте вибірку від представника бренду в Україні, щоб використовувати ці матеріали у поєднанні з власним контентом.

Бажаю інвесторам та спеціалістам, які вибирають обладнання, зважених рішень та великого комерційного успіху.

Якість проведеного навчання лікарів роботі на новому апараті позначиться на багатьох факторах у майбутньому.

Автор статті: Директор з розвитку компанії AlfaSPA Development – ​​Олексій Пісарєв

Обговоримо?
Напишіть свою думку
Коментарі
Написати коментар
Детальніше

Дивіться інші статті ALFA-блогу

Стан невагомості

Біблія моди, яка встановлює канони краси вже більше століття, журнал VOGUE UA рекомендує останні relax-технології для відпочинку сучасної людини

Читати докладніше
Davines Group отримала нагороду The Best for the World™ 2022

Організація B Lab Europe визначила Davines Group як «The Best for the World™ 2022» в категорії environment

Читати докладніше
Інфрачервона сауна - один із найдієвіших інструментів ефективного схуднення

Цей сучасний пристрій є компактною кабіною, оснащеною інфрачервоними випромінювачами.

Читати докладніше