Краса рятує: як б’юті-бренди допомагають під час війни

Краса рятує: як б’юті-бренди допомагають під час війни зображення 1

Редакція vogue.ua згадала історію та сьогодення: як б’юті-бренди допомагають під час війни та чому це важливо 

Перепрофілювання виробництва, підлаштування під потреби воєнного часу, запуск нових продуктів та зміна паковання, а також постійна підтримка нужденних – як б’юті-бренди допомагали впродовж Другої світової та як вони допомагають сьогодні?

"Під час Другої світової війни Revlon зуміла отримати безліч державних замовлень на виробництво аптечних засобів швидкої допомоги та інших потрібних предметів, що означало: компанія могла й далі продавати косметику навіть у період дефіциту, – пише  Ліза Елдрідж у книжці "Писана краса: Історія макіяжу". – У 1940-х компанія Revlon почала продавати помаду,  що тон у тон збігалася з кольорами їхніх лаків для нігтів – геніальне рішення, яке більше ніж подвоїло щорічний прибуток. Невдовзі до асортименту додали рум’яна".  

З початком Другої світової війни виробники косметики стали запевняти жінок, що зовнішня краса важлива, навіть більше, ніж до війни.

Вони переконували, що збереження життєрадісного та гарного обличчя – патріотичний обов’язок будь-якої жінки. Отже, Друга світова не змусила жінок відмовитися від ритуалів краси та майже ніяк не позначилася на популярності їхніх улюблених рум’ян і пудр.

"Краса має величезний вплив на самооцінку, настрій і самопочуття, – каже голова б’юті-контенту Farfetch Софія Панич в інтерв’ю vogue.ua. – Упродовж своєї кар’єри я співпрацювала з благодійними організаціями, які надають б’юті-поради та косметичні засоби жінкам з раком молочної залози, жінкам, які пережили домашнє насилля, і притулкам для молоді ЛГБТК+, та писала про них. Я на власні очі бачила, як люди почувалися впевненіше після того, як зробили зачіску та макіяж, або після отримання пакунку засобів, і як ця впевненість добре впливала на їхній настрій, а в деяких випадках – навіть на їхнє життя".

Як реагує на війну б’юті-ринок України?

Компанія ALFA Development, дистриб’ютор брендів HydroРeptide, Comfort Zone, SoSkin приєдналася до боротьби на всіх фронтах. Директор вступив до територіальної оборони Києва та з перших днів вторгнення окупантів чергував на блокпостах, рив окопи й захищав населення. Бухгалтерія працювала на волонтерському складі, маркетологи шили сітки, інженери – долучилися до IT-війська України, лікарі-тренери та менеджери в роботі з клієнтами стали волонтерами. 

Амбасадорка HydroРeptide Даша Астаф’єва допомагає у волонтерських центрах, готує їжу для захисників 

Краса рятує: як б’юті-бренди допомагають під час війни зображення 2

Крім того, ALFA-команда

  • Поновила роботу та надсилає замовлення, підтримуючи економіку країни
  • Активно допомагає волонтерським організаціям по всій Україні
  • Регулярно спрямовує кошти на потреби ЗСУ, волонтерських організацій та нужденних (як компанія, так і працівники індивідуально). Лише в березні компанія перерахувала на потреби ЗСУ 404 000 грн

Джерело: vogue.ua

Обговоримо?
Напишіть свою думку
Коментарі
Написати коментар
Детальніше

Дивіться інші статті ALFA-блогу

Амбасадор HydroPeptide Ukraine Даша Астаф‘єва прекрасна ззовні, прекрасна всередині

Доказ того, що українки можуть бути не тільки красивими, але й сильними духом

Читати докладніше

MAM - сонячна Одеса чекає на вас!

Вже цього четверга, 27 травня, розпочнеться 12-ий щорічний конгрес фахівців естетичної медицини May Aesthetics Meeting!

Читати докладніше

Дія ДМАЕ (DMAE) на шкіру

Портал про бізнес в індустрії краси та здоров'я Салонний маркетинг розповідає про дію ДМАЄ на шкіру

Читати докладніше