Космецевтика

США

Провідний преміальний бренд професійної космецевтики в США, який використовує науку епігенетику при створенні продуктів. Найбільш нагороджувана та ефективна професійна лінія, відзначена більше 40 нагородами у галузі косметології США. Єдиний бренд на світовому ринку, до складу засобів якого входить 70+ видів пептидів.

Дізнатися більше
Італія

Легендарний італійський космецевтичний бренд преміум класу від Davines Group для догляду за шкірою обличчя та тіла, в основі якого є створення комфортного життя для всіх: від фахівців естетичної медицини до їх клієнтів.

Дізнатися більше
Франція

Натуральна, екологічно чиста та безпечна французька космецевтика. Преміальний бренд, що пропонує повний спектр портфоліо для дерматологів, лікарів-естетистів та косметологів.

Дізнатися більше
Іспанія

Іспанська професійна космецевтика, засоби котрої створені на стику фармакології та косметології, розроблені для успішного лікування дерматологічних та естетичних проблем, відновлення після агресивних процедур та щоденного догляду.

Дізнатися більше
Bio-Therapeutic
США
Покращуйте результати апаратних процедур за допомогою американського високотехнологічного догляду за шкірою. Професійна космецевтика спеціально розроблена для апаратних методик та щоденного догляду.
Дізнатися більше Дізнатися більше
Starvac Group
Франція
Ексклюзивна лінія косметичних засобів STARVAC COSMETICS створена на основі 45-річного досвіду провідних фахівців Starvac Group у галузі краси та здоров'я для того, щоб доповнити та посилити дію різноманітних процедур Starvac.
Дізнатися більше Дізнатися більше

Навчання косметологів

ALFA Development проводить регулярні групові та індивідуальні семінари, майстер-класи, наукові конференції з різних тематик для косметологів та лікарів-естетистів.
Дізнатися більше

Розрахуйте окупність

Дізнайтеся як швидко повернуться до вас інвестиції, яка бізнес-модель та косметика вам зараз необхідні.

Ринок «краси та здоров'я» або інакше кажучи косметики – постійно прогресуюча та популярна галузь. З року в рік створюються нові технології, препарати, виробляються тестування та випускаються на світовий ринок продукти, здатні вирішити низку проблем пов'язаних з дефектами шкіри, старінням, в'яненням та багатьма іншими.

Косметичний ринок України – це динамічна індустрія, стрімке зростання темпів якої пояснюється появою за останній рік багатьох продуктів із країн Західної Європи та Америки. Налагоджена логістика між цими країнами дала поштовх виходу на український ринок професійної та преміальної косметики для різного віку та потреб.

Які ж товари належать до широкої галузі косметики та які з них користуються більшою популярністю серед українського населення?

Косметика є діапазон товарів для щоденного або періодичного вживання:

Засоби для догляду за шкірою,
Косметичні засоби гігієни,
Товари для догляду за волоссям
Декоративна косметика,
Дитяча косметика.

Основний попит у 2021 році мали товари, що належать до косметичних засобів гігієни. Їхня частка у відсотковому співвідношенні склала понад 20%. За ними йдуть товари для догляду за шкірою – близько 18%. Декоративна косметика, парфумерія і догляд за волоссям відвоювали свою половину, розділену на трьох в рівних частинах.

Щодо цінової політики та класу коштів, простежується тенденція вибору косметики середнього класу. Преміальні косметичні засоби поки що відстають від своїх дешевших аналогів, але тут є позитивне зростання порівняно з минулим роком.

Вироблену українськими виробниками косметику практично витіснили імпортні бренди. Їхня частка на ринку в 2021 році склала 92%.

Велику частину своїх доходів українці витрачають на дітей. Дитяча косметика є стабільною та чималою графою прибутку для виробників у цьому сегменті. Тут ціна відходить на другий план, а найважливішою вимогою при покупці стає якість товару та його безпека.

Основними покупцями дитячих товарів стають молоді батьки, населення віком від 25 до 35 років, які також є платоспроможним населенням.

Вся «індустрія» дитячої косметики поділяється фахівцями маркетингу на 3 вікові групи: для малюків до 3-х років, для дітей віком від 4 до 10 років та підлітків від 11 до 16 років.

Найбільші охоплення продажів демонструє перша область, ще раз доводячи факт того, що навіть імпортні товари дорожчого сегмента купуватимуться у рази частіше, якщо це стосується маленьких дітей.

Ринок косметики в Україні: найзначніші зміни за останні роки

За останні роки косметична галузь зазнала значних змін у позитивний бік. Виробники стали виготовляти більш натуральні продукти, сам продукт став досить клієнтоорієнтованим під будь-які потреби аудиторії з огляду на вік, стать, тип шкіри, алергічні реакції та безліч колірних рішень у декоративній косметиці.

Нудна і одноманітна упаковка, що раніше грає лише роль протектора сьогодні є невід'ємною частиною у вирішенні про покупку клієнтом, тому їй маркетологи приділяють особливе значення, не перестаючи експериментувати і дивувати.

Дослідження в галузі краси та догляду за шкірою, проведені у 2014-2019 роках щодо останніх досліджень за 2021 рік показують видимі зміни у сегментах товарів. Ще 3-4 роки тому відсоткове співвідношення обсягів покупок коштів для догляду за шкірою тіла та особи склало:

24% - догляд за волоссям;
23.7% - догляд за шкірою;
14.6% – декоративна косметика;
9.5% - парфумерія та одеколони;
8,5% - дезодоранти/антиперспіранти;
5.6% – гігієна порожнини рота;
14.1% – інше.

Змінилося і ведення бізнесу у питанні лояльності для клієнтів та застосування різноманітних маркетингових інструментів. Виробники та дистриб'ютори стали набагато частіше проводити акції та знижки. До 2018 року їхній розмір не перевищував 10-15%, а останніми роками збільшився до вже звичних нам зараз sale у розмірах -50% від вартості товару.

Величезний вплив на користувачів та попит продукції показало розвиток цифрових технологій. Створення та впровадження у маси різних додатків дозволило творцям та продажникам перейти на новий рівень спілкування з клієнтом. Додаток, який підбирає відтінки декоративної косметики, додаток, який розповість, який запах краще підійде конкретному клієнту та багато інших.

Прогноз розвитку косметичного ринку на 2022 рік

Незважаючи на те, що за останні роки тенденції, потреби та можливості клієнтів у сфері косметики значно змінилися, фахівці прогнозують ще більші зміни в наступний рік.

Вже зараз населення вибирає все більш органічні та позбавлені синтезованих хімічних добавок засоби, які можуть вирішити проблеми зволоження шкіри, правильного догляду за нею, попередити передчасне старіння та в'янення, а також багато інших.

З розвитком неінвазивних методик та виробництвом різноманітних апаратів у галузі косметології та естетичної хірургії в рази популяризувалися і косметичні лінійки, за допомогою яких проводяться такі процедури.

Однією з компаній, що пропонує українському ринку як апаратну косметологію, так і косметичні засоби є Alfa Development.

Як офіційний дистриб'ютор найвідоміших світових брендів, компанія вивела на ринок України найбільш якісні препарати преміального сегменту. Alfa Medical & SPA Development співпрацює з такими світовими гігантами:

  • HydroPeptide (США) – косметика, яка використовує у виробництві пептиди - сигнальні молекули, які працюють на клітинному рівні та регулює процеси, що відбуваються в шкірі.
  • Comfort Zone (Італія) – легендарний преміальний бренд Усвідомленої Науки про шкіру, основою якого є створення комфортного життя для всіх: від фахівців естетичної медицини до їхніх клієнтів.
  • SoSkin Paris (Франція) - косметика преміум класу, виготовлена ​​із застосуванням технології активної мікроінкапсуляції.
  • SkinClinic (Іспанія) – продукція для дерматологічних клінік, медичних центрів, центрів краси та здоров'я, що містить терапевтичні дози активних інгредієнтів, що допомагає вирішити дерматологічні та естетичні проблеми шкіри.

Такий високий попит на натуральну косметику, а також швидкий темп зростання нехірургічної медицини, на думку експертів, спричинить глобальний розвиток ринку косметики. Експерти прогнозують заробіток не менш як 1 млрд. $ до 2025 року.

Як цього вдасться досягти, запитаєте ви? Багато в чому за рахунок популяризації лінійок продукції на безлічі інтернет-майданчиків, брендових магазинах, ексклюзивних маркетах.

Враховуючи вже існуючий і зростаючий попит населення на продовження молодості шкіри, цілком обґрунтовано посилиться популярність антивікових засобів та лінійок продукції, спрямованих на підтримання краси та струнких форм.

Виробникам косметики також слід посилено зайнятися створенням стратегії візуальної привабливості оформлення своїх продуктів, не поступаючись при цьому їх якістю та ефективності.